Atrybuty e-sklepu

Do atrybutów w e-sklepach należą: możliwości takie, jak zarządzanie kategoriami a także podkategoriami produktów, zarządzanie producentami a także generowanie raportów oraz tworzenie statystyk najczęściej oglądanych produktów, najczęściej zamawianych produktów, a także tych, które są polecane. A stronach serwisów znajdują się: koszyk, formularz zamówienia, a także wersja do druku, a także listy e-mail klientów oraz kategorie cenowe oraz wiele innych.

Projektując stronę e-sklepu koniecznie trzeba zadbać o to, aby na stronie były belki informujące o tym, jaka jest statystyka oglądalności serwisu oraz sprecyzowane takie aspekty, jak: unikalność wejść, frazy kluczowe, a także dobór domen oraz opcji takich jak mod-rewrite czy Urle. Do wyboru są nowości, liczne promocje, a także produkty polecane oraz produkty, które są na wyprzedażach. Na stronach WWW niezbędny jest formularz kontaktowy, który umożliwia zadanie pytań czy skontaktowanie się z administratorem. Cena takich projektów bywa bardzo różna.